door Test Tester | 17-05-2017
Wat vervelend dat er iets niet goed is gegaan! Wij zijn dan ook enorm benieuwd naar jouw feedback. Als je een klacht hebt kun je contact met ons opnemen door een mail te sturen naar hello@storytiles.nl. We zullen zo snel mogelijk reageren op je klacht en binnen 1...
door Test Tester | 17-05-2017
Oeps! Dit gaan we zo snel mogelijk voor je oplossen. Stuur een mail naar hello@storytiles.nl met jouw gegevens en het ordernummer en wij zorgen ervoor dat de juiste producten zo snel mogelijk jouw kant opkomen. Neem contact met ons op >>
door Test Tester | 17-05-2017
Oh nee, wat vervelend! We doen ons best om al onze producten veilig aan te laten komen. Mocht dit toch niet gelukt zijn, stuur dan een mail naar hello@storytiles.nl met jouw gegevens, ordernummer en foto’s van het product en de verpakking. Wij zorgen er dan voor dat...
door Test Tester | 17-05-2017
Als je een product terugstuurt omdat er onverhoopt iets mis mee is, zijn de verzendkosten voor de retourzending natuurlijk voor StoryTiles. In alle andere gevallen betaal jij de retourkosten voor het pakket. Pakketten die onvoldoende gefrankeerd zijn of zonder...
door Test Tester | 17-05-2017
Wanneer het product door ons in goede orde retour is ontvangen wordt het aankoopbedrag teruggestort op de rekening waarmee de aankoop is gedaan. Het bedrag wordt binnen 14 dagen na ontvangst van het retourpakket teruggestort.